lördag 25 april 2015

Model Lab

Idag har jag varit och gjort något som jag aldrig tidigare har gjort..

Jag har varit modell för Model Lab Sverige. 
De har turné i Finland just nu, och idag var de i Kokkola. 

Vi skulle komma dit utan smink men ha egna kläder med som vi ville ha på oss. Mer än så visste vi inte. Så när vi kom dit så satte vi oss först ner för att skriva nått papper. När det var klart så blev vi hämtade av make up artister som skulle sminka oss. (Redan det var ju något som jag inte är särskilt van vid.)
När sminket var på plats så var det dags för fotograferingen. Jag hade tänkt mig att det det skulle vara stelt och kännas konstigt (selfies går bra, men när någon annan står bakom kameran blir jag nervös..) men så var det inte alls. Jag tyckte att det var riktigt roligt!

Det har varit en intensiv och lång dag med både jobb och photoshoot. Nu är jag trött men med en erfarenhet rikare. Ikväll ska jag bara mysa med min kille och ta det riktigt lugnt!

Och bara lugna, bilder kommer att dyka upp!


Inga kommentarer: