tisdag 7 april 2015

Medeltungt

Just nu håller jag på med ett 10 veckors träningsschema. 
Det är uppbyggt på det sättet att första veckorna är högreps, följt av medelreps och sist få reps då det verkligen ska vara riktigt tungt!
Nu är jag i vecka 6 (låter helt fel, men i mitt träningsschema alltså..) vilket innebär sista veckan med medelreps. 
Jag längtar verkligen tills denhär veckan är klar så att tung-träningen verkligen får ta fart. 
Kötta kötta!!


Väntar på min träningskompis för att åka iväg och dra en överkroppspass till gymmet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

skulle du kunna skriva ett inlägg om träning och kost? :) som typ ditt veckoschema för träning och mat, och lite tips på träningsövningar och mat så att man hålls i form? :)

Sara Nyholm sa...

Ja det skulle jag väl kunna göra :) Kan bli lite svårt, men ska se vad jag kan åstadkomma :)