söndag 5 april 2015

Lite sånt som jag är bra på

Jag har ofta frågat mig själv vad jag är bra på. 
Jag har ingen dundertalang som jag är jättejätte bra på, utan jag är i stället medelbra på många saker i stället (så förklarade pappa det åt mig när jag hade denhär diskussionen med honon).

Här är då några saker som andra (familj, vänner, arbetskollegor, bekanta osv..) har sagt att de tycker att jag är bra på. 


Here we go:

- Jag är bra på att läsa av folk och att bemöta andra människor.
- Jag är duktig med olika träningstekniker och annat som har med gym, träning och kost att göra.
- Jag är bra på att dansa.
- Jag är bra på att peppa folk.
- Jag är lugn under pressade situationer, där många andra skulle flippa ur.
- Jag har ett lugn som smittar av sig. (??!?? whaat....)
- Jag är bra på att prata inför en större grupp av människor.
- Jag är bra på att ta ansvar.
- Jag är bra på att hålla tider.
- Jag är bra på att klippa hår.
- Jag är bra på att lösa suduko.
- Jag är bra på att stå på huvudet. 




Inga kommentarer: