måndag 20 april 2015

Aktivitetsarmbandet

Sen jag fick den här i julklapp så har den suttit på min arm varje dag. Alltså nästan varje dag i 4 månaders tid. Förutom 1 vecka då jag var sjuk, för då skulle jag bara ha fått en massa inaktivitetsvarningar..
Om den på något sätt skulle försvinna så skulle jag känna mig riktigt handikappad. För jag har faktiskt blivit riktigt beroende av den. 

När jag först hörde om aktivitetsarmbandet så tyckte jag att det lät som en jävligt onödig grej som folk kanske orkar med i någon vecka och sen dör den ut. 
Varför ha ett armband som tänker åt dig när du kan göra det själv?!

Men åtminstone så sporrar den mig att komma upp till dessa 100%. Och så har den ju så mycket annat smart också. Klocka, stegräknare och framför allt det som jag är mest intresserad av.. Pulsen! (då måste man ju köpa till pulsbälte, men du slipper köpa en skild pulsklocka.)

Jag har nog ändrat åsikt gällande detta armband. 
Den äger ju!



Inga kommentarer: