lördag 28 mars 2015

Pampas

Redan på torsdagkväll åkte jag iväg mot Vasa. Eftersom att jag nu var ledig så kunde jag ju lika bra åka till Vasa när det ändå var Pampas nationaldag. Var i Vasa hela fredagen, men åkte hem ändå ganska tidigt. Hade ingen biljett in till Rewell center och jobb dagen efter, så det blev bäst så.

Bästa killen i världen.

Utan halare så känner man faktiskt att man inte hör helt hemma, men det är ju alltid roligt att ändå åka och titta.

Jag gick förbi glasshyllan och fick syn på dessa två smaker av ben&jerrys som jag inte har sett tidigare. Jag fick ett MÅSTE-HA behov, men kunde inte bestämma mig för vilken av dem som skulle få följa med mig hem..

... så därför fick båda smakerna följa med mig hem.
Nu i efterhand så rekommenderar jag what-a-lotta chocolate, sååå god!!!

Inga kommentarer: