torsdag 12 mars 2015

Kanske du visste, eller inte



Som yngre höll jag mycket på med friidrott (tills högstadiet nångång), och jag var riktigt duktig. Sen när jag blev äldre så blev jag tvungen att bestämma mig för om jag ville satsa 100% på idrotten eller inte. Jag tränade inte lika mycket som mina träningskompisar gjorde, utan tog nästan allt på talang. Så lat som jag var så slutade jag.

Före en tävling så var jag 7 gånger på wc på under en halv timme. Vi skulle springa en stafettfinal och jag var sååå nervös... Ännu på startlinjen var jag kissnödig. Efter loppet så var allt lugnt.

Jag har alltid haft något skumt med min puls. Den är hög och lite ojämn.
När jag var yngre var det något som jag aldrig berättade för någon, för de kunde ju tro att jag hade dålig kondition.. I dagsläget så vet jag att det inte bara är dålig kondition som gör min puls lite skum, det är något fel på den.

Inga kommentarer: