torsdag 12 februari 2015

Världens bästa humor

Så länge jag hade min bil på service idag så gick jag och besökte syrran. 
Och som vanligt när jag träffar henne, så blir det en hel del "pjasas". 
Idag har vi spammat folk på snapchat med vår underbara humor. 

Ibland är det bra att ha någon som har exakt likadan humor som dig själv, går det i släkten månne?
Så vill man få den allra bästa humorn till sin släkt så borde man satsa på Nyholms. Eller kanske inte? De flesta av oss är ju upptagna (vissa tycker synd om de som kommit in i familjen, utan att veta vad de gett sig in på..) Men min yngste bror är fortfarande ledig. Jag vet vad du hann tänka nu, men han är bara 10, så glöm det!



Såhär ser jag tydligen ut när jag inte ler och "koncentrerar" mig. Nu förstår jag lite mer varför folk är rädda... Jag ser ju ut att kunna döda nån med min blick :O

Inga kommentarer: