tisdag 17 februari 2015

Mår inte alls bra

Har en längre tid inte känt mig helt hundra procentig, så att säga. Nu med facit i hand så fanns ju tecknen där hela tiden. Huvudvärk, trött, humörssvängningar...

Fick i alla fall åka hem från jobbet igår när jag tempade 38,2
Inte konstigt att jag kände mig en aning slut.

Dagen har jag spenderat i sängen. Jag är så himla rastlös, men jag orkar inte göra någonting.. 
Det måste nog annars vara den värsta känslan som finns...


Inte så passande bild eftersom att mat nog är något av det sista jag vill ha just nu.
Men den dagen jag åt det var det gott kan jag lova.

Något som jag däremot har velat ha hela dagen är lösgodis!
Conny sa att han kunde åka iväg till butiken och köpa det till mig om jag ville ha.. Men så kom jag på att jag ändå inte skulle äta av det.. Vill inte bryta mitt "healty life" riktigt än. 

Inga kommentarer: