tisdag 3 februari 2015


Imorse när jag vaknade trodde jag att jag skulle bli blind..
Efter att jag hade jobbat dubbelskifte igår (gå omkring 14 timmar på ett stengolv) så värkte mina ben otroligt mycket när jag skulle gå och lägga mig. Så hemma hittade jag en salva att smörja in mina ben  med, "för trötta och ömma muskler och leder, sätter igång cirkulationen". 
Det var jätte skönt, och jag somnade bums.

Vad jag inte hade räknat med när jag vaknade imorse var att man kanske borde tvätta bort salvan från händerna innan man gnuggar sig i ögonen när man vaknar.
Det brann i mina ögon och jag såg ingenting! Jag trodde att jag skulle bli blind..
Sen slog det mig varför det brann i mina ögon.. Salvan!
Jag sprang upp, krockade i alla väggarna påväg till wc för att jag inte såg någonting, letade föbrilt reda på vattenkranen och fick det borttvättat.. 
Så om någon ser mig idag så är det alltså inte ögoninflammation.



Inga kommentarer: