tisdag 10 februari 2015

Blogglista

Vad är du beroende av:
Förut hade jag svarat socker.. Men nu vet jag faktiskt inte? Inget speciellt vad jag kommer att tänka på nu i alla fall.
Vad tror folk om dig?
Ooh, svårt att säga! Tydligen så ger jag "bitch-blickar" omedvetet, så att jag är lite bitchig kanske? Men det är verkligen något som jag varken menar eller vet av att jag gör. Så om jag nångång verkar bitchig så är det inte meningen!!! Jag är snäll! (ängel smiley)
Men har också fått höra att jag alltid verkar glad, så glad också antar jag? Konstig kombo där...
Vad får du oftast komplimanger för gällande utseendet?
Att jag ser naturlig ut, och min rumpa. Haha.



Brukar du skratta för dig själv?
Haha ohja! Jag är en av de roligaste människorna jag känner ;)
Hur svarar du i mobilen?
Hola, Tja, Tjena, Halojj, Morjens, Jåo, osv..
Brukar du komma i tid?
Nästan alltid! Är hellre 10 minuter för tidig än att jag kommer för sent. Jag hatar när folk behöver vänta på mig, det är något av det värsta jag vet.
När mår du bra?
Jag mår oftast bra. Anser själv att jag har en mycket positiv inställning till livet. Vill du må bra, så finns det alltid saker "att må bra över". Vill man må dåligt, så hittar du definitivt saker att må dåligt över. Your choice!


Vanligaste färg på dina kläder:
Svart kanske? Jag använder ändå ganska neutrala färger på mina kläder, tyvärr.
Var du aktiv i skolan?
Njaae. Berodde helt på vilket ämne vi hade. Jag var väldigt aktiv i de ämnen jag gillade och väldigt (mycket) lite aktiv i de ämnen som jag inte tyckte att var roliga.


Favoritdryck på morgonen:
Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Jag är en riktigt "kvällströttis" och det är nästan pinsamt att skriva det, men oftast från kl 21-23...
Känner du dig bekväm med att prata inför stora folksamlingar?
Beror på hur stora och vad jag ska prata om. Men attention whore som jag är så ja faktiskt, oftast!

2 kommentarer:

Tina Nyvall sa...

haha, läst socker ti sockor så ja ba whaaaat... xD

Sara Nyholm sa...

Haha! xD