torsdag 8 januari 2015

Nyårslöften

De flesta av oss brukar ju ha nyårslöften, det har även jag i år. 
Eller istället för nyårslöften så vill jag kalla det för nyårsmål. Och för första gången någonsin så har jag skrivit ner mina mål. Som alla andra år och precis som de flesta andra så har även jag att jag ska leva ett hälsosamt liv och röra på mig. Men jag har även flera andra mål som jag har skrivit ner.
Såhär ser de ut:


MÅL: 
Hälsa: Träna för att må bra i kropp och knopp. Träna det jag känner för och försöka variera träningen så mycket som möjligt med både styrketräning, kondition och yoga. Delta i ett lopp på minst 10 km.
Karriär/Pengar: Jobba med det jag känner för och där jag trivs. Eventuellt åka iväg och jobba i Norge över sommaren i år igen? Vid årets slut ha ..x.. € på sparkontot.
Resor: Resa till Tyskland med conny. Besöka minst två andra länder som jag inte har varit till tidigare.



Inga kommentarer: