tisdag 13 januari 2015

Good to know

Jag har spelat in 3 st cd skivor.
Första spelades in när jag var 5 år gammal. På den finns det 2 st låtar.
På de två andra skivorna är jag lite äldre och på de finns det betydligt fler låtar, som t.ex. "jag vill vara din Margaretha", och "i ett fotoalbum" med Lasse Stefanz.


Jag stör mig på folk som hostar.
Alltså jag vet, det är jätte hemskt att säga så... Men det är så störande när folk hostar och hostar och hostar, speciellt om man sitter på en föreläsning eller liknande.
Jag vet ju att detta inte är något man kan göra något åt. Jag är ju själv förkyld emellanåt (no shit?), och jag stör mig minst lika mycket på mig själv när jag själv sitter och hostar... Jobbit läge där..


Hittills under år 2015 har jag inte ätit något socker överhuvudtaget. 
Inget godis eller något som ens innehållit socker. Och faktiskt, det går bra. Har kanske haft 3 riktigt jobbiga dagar med sötsuget, men thats it! Kommer lätt kunna fortsätta såhär ett tag till känner jag.

Inga kommentarer: