söndag 4 januari 2015

Aktivitetsarmband

I julklapp hade jag önskat mig en ny pulsklocka. Men istället så fick jag ett aktivitetsarmband som visar all min aktivitet 24 timmar i dygnet. Det visar precis allt in i minsta detalj.
Och som tillbehör så fick jag även med ett pulsbälte, så nu har jag även en pulsklocka tillsammans med mitt aktivitetsarmband.  Hur bra som helst!



Nu är jag så otroligt motiverad att ta tag i träningen på nytt. 
Jag var på mitt första träningspass för i år i fredags, och jag har hur mycket träningsvärk som helst ännu.. Mina muskler har ju som sagt inte blivit använda på åtminstone 2 månader, så det kändes som att det inte fanns så mycket kvar av dem när jag var och tränade, men tydligen fanns det nog något kvar... med tanke på träningsvärken alltså...

Inga kommentarer: