söndag 14 december 2014

Spanien tiden

Nu börjar vistelsen här i Spanien lida mot sitt slut.

Oj vilket händelserikt kapitel i mitt liv detta har varit.
Man har haft så himla roligt, man har blivit utmanad på alla sätt man kan tänka sig, det har varit jobbigt, man har lärt sig så mycket och man har lärt känna så många underbara människor.
Under dessa 5 veckor har jag hunnit med så himla mycket. Det har inte varit en enda lugn stund.
Jag har haft en ledig dag under dessa veckor.. så ni kan tänka er vilket program vi haft. 
Nu med facit i hand så har denna resa varit helt amazing!

Detta är verkligen något som jag kan rekommenderar för allihopa! Vare sig man vill utbilda sig till reseledare eller om man bara vill ha personlig utveckling.


Lite bilder från dessa 5 veckor stulna från service&co. sida på facebook:
Våra finska killar

Att verkligen kunna bjuda på sig själv har vi verkligen fått lära oss!



Lektionerna har varit helt crazy! 
För att orka ha 9-12 timmars skoldagar varje dag så kan inte lektionerna vara tråkiga, då skulle alla gå sönder redan under första veckan. Instruktörerna som har blivit hit flugna har verkligen varit något ut över det vanliga!

Flitiga studerande.


Vår norrman.

Jag och Lizette succe med PianoBrothers



Gula klassen i Barcelona utanför La sagrada familia




Dans med Tobias Karlsson


Disney got talent



Inga kommentarer: