fredag 5 december 2014

Let's dance på guideskolan

I Tisdags kom Tobias Karlsson och besökte oss här på guideskolan. 
Först och främst, den mannen är alldeles för underbar!

Första dagen han var med oss så hade han föreläsning för oss, Allt är möjligt!
Han berättade om sin uppväxt och om hans liv helt enkelt. En mycket rörande föreläsning..
Efteråt ville han mer än gärna mingla med oss. Han visste att jag var från Finland ( -vem är från finland, räck upp handen?! ) 

 Tobias: Är ni alla finländare från samma ställe? Vet ni vart Nykarleby ligger?
Jag: NYKARLEBY?!? Whaat? Jag bor ju typ där!!!
Tobias: VAAA??! Nä är det sant?! Det är typ det enda stället i Finland som jag vet vart det ligger! 

.. och så stod jag där och tycktes vara bästis med Tobias Karlsson.



Dag två så hade vi Let's dance.
Jag har alltid älskat att dansa. Men aldrig tidigare så har dans varit så roligt tidigare!

Inga kommentarer: