måndag 29 december 2014

Årsresumé

Snart börjar det här året lida mot sitt slut. Det är helt otroligt hur mycket saker som har hänt på ett år i mitt liv.
Jag kan faktiskt lugnt säga att det här har varit det bästa året i mitt 20 åriga liv!

---------------------------------------------------------------------------------------

Beskriv året med tre ord.
Svar: mycket mycket händelserikt
Bästa köpet?
Svar: bilen
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: De som jag kommer på just nu, prayer in C, vilken jävla smäll, salsa tequila, wild wild love.
Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Conny, Tina och familjen. Dessutom mina klasskamrater som jag åkte med till Spanien, speciellt Malin.
Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Japp


Vart reste du under 2014?

Svar: Turkiet med brudarna, spenderade min sommar i Norge, Sverige med Conny, Utbildning i Spanien i fem veckor, och Andorra. 

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Jag vet faktiskt inte... Om jag gjort några stora tabbar, så har jag säkert lärt mig något på vägen.
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: När jag körde iväg 1000km med bilen till Norge för att spendera min sommar där. Jag tog en stor risk och var livrädd för att det skulle bli den värsta och mest ensamma sommaren i mitt liv. Men det visade sig att bli mitt livs bästa sommar.
Sen också mina fem veckor i Spanien. Så himla mycket vi hann vara med om och allt jag fick lära mig..



Har du blivit bättre på något?
Svar: Jag kom inte på någonting här.. (VAD ÄR JAG BRA PÅ?!!!?) Så jag frågade min mor. Även hon hade svårt att komma på någonting, men hon kom tillslut fram till att jag nog har fått bättre tålamod.
Vad var extra dåligt med året?
Svar: Kan inte säga att något var dåligt.
Vad var extra bra?
Svar: Att jag har vågat ta de risker som jag har tagit. Om jag inte skulle ha gjort det så är det en hel del bra saker som jag inte skulle ha gjort.
Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja, väldigt många. 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Ja, en hel del. Gått på 600graders glödande kol på mina bara fötter, klättrat högt uppe bland träden i spanien, sett nisa (minidelfin) på väldigt nära avstånd, tatuerat mig, dansat med Tobias Karlsson, blivit fadder. Jag har dessutom jobbat mycket med min scenskräck. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Ja!
Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Har ju inget fast jobb just nu. Men att jag har varit omtyckt där var jag har jobbat och att jag har fått flera fina erbjudanden.
Största framgång på det privata planet?
Svar: Detta året har nog varit "mitt" år. Allt jag har gjort har jag gjort för mig själv. Jag har lärt mig så himla mycket om mig själv. Och jag har bevisat gång på gång för mig själv att jag klarar så himla mycket och att jag är otroligt stark.

Vem saknade du?
Svar: När jag har varit borta har jag saknat de där hemma, och när jag varit hemma har jag saknat de som varit borta.
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Bli bra på att spara pengar igen.. Vet inte hur många tusen jag har spenderat iår...
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Jag vet inte... Haha. Kommer nog att bli svårt att toppa detta året.
Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Hört av mig mer och visat mer åt de människorna som jag bryr mig om hur mycket jag tycker om dem.
Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Skola..?
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Det tar vi som det kommer! Men några små planer har jag ändå hunnit koka ihop..
Ska börja med att jobba lite, sen så hoppas jag på att åka iväg på en resa till Tyskland, och så hoppas jag att jag ska få fira 17 Maj i Norge. Sen kaanske det blir en favorit i repris till sommaren...
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: I Can, I Will, I Do

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du tatuera? :)

Sara Nyholm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sara Nyholm sa...

3 inlägg ner så hittar du :)