söndag 28 september 2014

Helgen

Här har det skrikit tomt hela helgen. Så jag förstår att ni funderar på vad jag har sysslat med under helgen. 
Det ska jag ta och tala om för er!

I fredags slutade jag skolan tidigt så jag åkte iväg och väckte en sovandes Conny. Vi var hungriga och slängde ihop en paj. Kvällen fortsatte i lugnets fotspår, vi gick och la oss tidigt för att orka stiga upp tidigt följande morgon pigga och krya. 
På lördag åkte vi iväg mot Tuuri. Jag var mest på jakt efter julklappar (!!! JA du läste rätt, julklappar!!).
Tanken slog mig att det är ju inte så länge tills jag drar iväg till Spanien. Och då kommer jag ju hem först lite före jul, så för att inte panikshoppa allt då så måste jag ju börja redan nu..



På lördagskvällen åkte jag iväg med Malin ut på galej. 
Vi skulle egentligen bara till Pedros, men kvällen slutade ändå vid Melody.

Inga kommentarer: