söndag 10 augusti 2014

Tack för mig!

Nu börjar mitt sommaräventyr lida mot sitt slut.
Jag är så otroligt glad över att ha spenderat min sommar här. Jag ångrar inte en enda sekund!
Jag har lärt mig så otroligt mycket och det har verkligen varit ett minne för livet. 
Alla människorna, alla skratt. Själva stället, naturen. Det kommer jag att sakna.

Jag vet redan nu att det inte är sista sommaren jag spenderar här. 
Planen är den att komma tillbaka nästa sommar. Om det blir Alta eller inte är jag osäker på..
Jag hade gärna velat testa på andra platser i Norge, men hur jag ska kunna hålla mig härifrån vet jag inte.. Jag trivs så otroligt bra här. Jag skulle nästan kunna flytta hit!

Men det ska bli bra att få komma hem igen och träffa familjen och vännerna!




Tack för denna sommar Norge! 
Vi ses!


Inga kommentarer: