måndag 25 augusti 2014

Allergi

 Jag kan knappt vara hemma för tillfället. När jag är det så håller ögonen och näsan på att klia sönder och jag sväller upp som en padda i ansiktet. 
Jag käkar antihistaminer som godis....

Något är jag allergisk mot. Frågan är bara vad..
Jag har inte varit i så mycket kontakt med djur under hela sommaren, och nu när jag är hemma (där var vi har ganska mycket djur) så får jag värsta allergi chocken.
Jag hoppas såklart att det fortfarande bara är pollen och inte djuren..



2 kommentarer:

Nathalie Sundqvist sa...

Hede har händ för me å! Ja har alder vari allergisk för na men nu mittiallt har ja blivi.. så he som att ja sku bli rikti förkyld å nys hejla tin! Å he åv min brors hund som ja e, å vissa ader hunda å.. men int vår hund (ho e allergivänli). He så konstit tå he kan koma mittiallt fast man förr har vari me dömde sama hunda o he int har vari na. :(

Sara Nyholm sa...

Jaa, he e såhimla jobbit.... Usch! :(