söndag 29 juni 2014

Flummig


Jag känner att jag är så otroligt dålig på att skriva blogg just nu!

Inte endast på grund av min dåliga uppdatering (jag skyller på att jobbet tar en hel del tid), utan jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Och när jag väl börjar skriva så vet jag inte hur jag ska skriva.

Jag pratar endast norska när jag är här. Så min hjärna hänger inte med i svängarna när jag plötsligt ska börja diktera mig på svenska. 
Svenskan och norskan blir en salig blandning i mitt huvud. Och jag kastar om orden på ett sätt som man inte alls gör i svenskan. 
Jag får fundera jätte mycket och det tar mycket mera tid att skriva ett inlägg bara på grund av att jag inte är säker på hur jag ska uttrycka mig. (En vecka i norge och min hjärna har svårt för svensk grammatik. Hur enkel får man bli?)

Med det sagt så ville jag bara säga att mina inlägg kan bli rätt flummiga. 
Och för att bloggen inte endast ska innehålla bilder härifrån utan text, så får ni väldigt gärna komma med förslag om vad ni vill att jag bloggar om.



Inga kommentarer: