fredag 6 september 2013

Svar

  1. Tränar du efter nåt speciellt schema? :)
    Ja, faktiskt så gör jag det för tillfället. Inget som jag följer till punkt och pricka, men på ett ungefär. 
    2 dagar i veckan kör jag ben o. rumpa, 1 dag kör jag crossfit och 3 dagar i veckan blir det cardio (som mest består av promenader)



    Var vill du bo i framtiden?
    Nykarleby.

    Hur gör du för att hålla din hy så fräsch?:)
    Oj.. Jaa du. Jag är verkligen superlat när det kommer till att rengöra ansiktet. Men när jag är i duschen tvättar jag ansiktet samtidigt med ansiktsrengöring. Det är typ det. 

    vilket shampo och balsam märke använder du ? och vilken salva sätter du i ditt otroligt fina ansikte ? :)
    Det är olika. Just nu är det sunsilk.
    Men tvättar håret endast 2ggr/vecka med shampo. Annars använder jag endast balsam. + att jag har i en hårinpackning i varje söndag.
    Tack för komplimangen :) vad glad jag blir! Just nu använder jag en salva från oriflame att sätta i ansiktet. 

    Vad är det roligaste du gjort i sommar? :)
    Sommaren har gått så otroligt snabbt. Men när vi tjejer hade Åpsito vid Sofias villa. Och sen självklart Norge resan.


    Vilken kroppsdel är du mest nöjd över dig själv?
    Rumpan.

Inga kommentarer: