fredag 27 september 2013

Med öppna armar..

.. tar jag emot helgen. 

Efter jobbet idag tog jag med två av mina tre syskon till gymmet. Jag och syster tränade styrka, medans lillebror tränade parkour och boxning.



Nu när jag är hemma och äntligen kan slappna av så har huvudvärken och tröttheten kommit ikapp mig. Jag tror att jag har jobbat lite för mycket på sistone. Därför är en ledig helg varmt välkommen.

På måndag börjar jag på mitt nya jobb. Det ska bli så kul! 
Men samtidigt så kommer det att bli tufft nu i början, eftersom att jag redan innan jag tackade ja till jobbet hade lovat att hoppa in några skiften på ett annat ställe. 12 dagar jobbar jag 12 skiften/11dagar. 
Men nu är det ju helg och jag ska slänga mig på soffan och titta på några avsnitt av breaking bad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var ska du börja jobba? :)

Sara Nyholm sa...

Specialklassen i munsala :)