onsdag 25 september 2013

80 år

 Idag fyller min älskade mormor 80 år!

Hon är helt fantastisk, min mormor. Hon har alltid stått mig så otroligt nära. Hon har alltid varit den som har ställt upp, no matter what! 
Hon var nästan alltid barnvakt hos oss när vi var yngre. Hon kunde komma till oss bara för att hjälpa till med att städa så att inte mamma skulle ha lika mycket att göra. 
Hon har alltid prioriterat oss före henne själv. 

När jag har jobbat som närvårdare har jag vetat att som anhörig är det tufft att se när ens nära förändras på grund av sjukdomen. Men jag hade inte kunnat förstå hur tufft det kan vara att se ens älskade nära sakta, sakta blir någon helt annan. 
Jag med denna utbildning borde förstå hur sjukdomsförloppet går till och ha förståelse för den. 


Nu ska jag ta med mig Joel och vi ska gå och fira min mormor som blir hela 80 år! 
Stort grattis, jag älskar dig Mommo!



Undvik min pedofilblick

Inga kommentarer: