måndag 20 maj 2013

Min skoltid i YA

Nu när jag tittar på alla bilder från min skoltid på YA blir jag nästan lite ledsen i ögat.
Här har ni bilder i huller om buller från dessa tre år! 


En dag på stan som funktionshindrad
Tränar på heimlich

Nykabi brudan



Sånahär saker syssla vi me när vi hade tråkiga timmar
80´90-tals tema
På 2:ans avslutningsmiddag



Sålde kakor efter att skolan va slut för att samla in pengar till vår klassresa som  inte blev av


1:a hjälp
Vi hade picknick


Här fortsatte vi att testa på att vara funktionshindrade
Vi lärde oss att "picka" subcutant och intramuskulärt
Från gympan vi och bowlade
Ninni och jag i bussen påväg ner till Tammerfors





"Pickatantona"
Vi lärde oss att ta blodprov
Vi gjorde kort till de som kom till vår praktiska del i lärdomsprovet

Inga kommentarer: