lördag 18 maj 2013

10 Sanningar

1. Jag kunde inte säga R som liten. Jag bytte ut det mot L i stället och lärde mig att säga R först vid 7 års åldern.

2. Jag hatar potatis. På riktigt, vem har kommit på det? Så himla omotiverat och äckligt!

3. Jag har varit blond gulhårig. Men endast en kort stund. Undrar varför?..

4. Jag älskar fart. Endorfinkick!

5. Jag skriver ner ALLT i min kalender. Annars glömmer jag ALLT.

6. Jag friidrottade som yngre. Från småbarnsåldern till 8:e klass i högstadiet. Allt blev så seriöst och jag hade ju tagit allt på talang tidigare. Men så blev det dags att börja bestämma sig om jag verkligen skulle satsa allt eller inget. Men ja.. ja saknar det ibland, men ångrar inget!

7. Något av det värsta jag vet är "knidoga" personer. Såna som vill att allt ska se bra ut utåt, men när det väl gäller så lägger man inte ut några extra pengar.

8. Jag hat-älskar julen och födelsedagar. Jag gillar att få presenter, gemenskapen osv.. Men jag är alltid så rädd att bli besviken. Det är ju inte längre som när man var liten..

9. Jag är inte speciellt utseendefixerad vad gäller mitt utseende. Visst bryr jag mig om hur jag ser ut, men jag är ingen person som lägger ner en massa tid på smink och sånt. Jag kan bra synas på stan i mjukisbyxor och mitt hår behöver inte vara perfekt.

10. Jag hatar att komma för sent. Att folk ska behöva vänta på mig är något av det värsta jag vet.

Inga kommentarer: