onsdag 13 mars 2013

Rensning av garderoben

Klänningar


För att inte ta med mig massa saker som jag tyvärr inte längre använder till lägenheten så försöker jag mig på att sälja en del. 
Om något intresserar dig så finns kläderna också uppe på syrransgarderob.fi eller tag kontakt med mig via e-mail: sara.nyholm@hotmail.com


Av märket Only. Använd en kväll.
Storlek: S 10€ Reservedad

Märke: Bik Bok. Helt oanvänd! Axelband medföljer.
Storlek: M 8€ SÅLD

Klänningen är från NovaQueen. Aldrig använd.
Det står ingen storlek, men motsvarar S/M. 10€ SÅLD!

NY! Prislappen sitter kvar ännu. Orginalpris: 14,95€
Storlek: 38 7€

Från HM.
Storlek: 36 5€ SÅLD!

Storlek: S 4€ SÅLD!

Använd en kväll. Från HM.
Storlek: 36 7€

Från HM. Sitter fint på och töjer bra.
Storlek: M 8€

NY! prislappen sitter kvar. Originalpris: 14,95€
Storlek: 36 5€ SÅLD!

Storlek: 36 10€

Från Cubus.
Storlek: S 5€

Från Gina tricot.
Storlek: S 5€

2 kommentarer:

Monia Holmström sa...

Sara :) Hande som er högst upp sko jag kunna tänk me! :) Meen måst skåda når ja kan hämtan :) För ja sko behöv en tokode klänning :)

Saranyholm sa...

Passar nåo bra he! Hör åv de na tå e passar :)