måndag 25 mars 2013

He mårar åpå

Det börjar bli en tid sen jag uppdaterade bloggen. Konstigt att ni faktiskt är inne och kikar in här dagligen. 
Jag lovar att uppdatera som förut när jag får igång nätet i lägenheten. Så länge så kan det vara rätt tomt här.
 
I lördags tog jag med mig Joel och vi körde ner till Tammerfors, Ikea. Tyvärr så hittade jag inte allt jag skulle ha. Jag saknar fortfarande en byrå och ett vardagsrumsbord.
Nåja, nog om det. 
Idag hade jag yrkesprovsutvärdering. Med lite skryt så kan jag ju säga att jag har fått 3 i varje praktik jag har varit på.



Imorgon är jag min sista dag på praktiken. Lite ledsen i ögat blir jag allt.. Har trivts så himla bra och tror att jag i framtiden vet vad det är jag vill jobba med. Lärare, med specialbarn.


Jo en sak till, jag har ju varit och förnyat frisyren en aning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bilder på lägenheten? :)

Saranyholm sa...

Ja, så småningom kommer det nog dyka upp bilder! :)