torsdag 31 januari 2013

Svar på frågestunden del 1

Vad skall du göra när du blir färdig närvårdare i vår? Kommer du studera vidare eller kommer du börja arbeta? :)
Helt ärligt? Jag har ingenaning! 
Eftersom att jag inte vet vad jag skulle studera vidare till, så lutar det för tillfället mest mot att jag nog kommer att jobba ett år.
Men jag är lite sugen att söka in till någon skola, för att se om jag skulle slippa in. Man kan ju tacka nej, eller skjuta upp platsen ett år. Så isf, lärare, massör, fysioterapeut eller hälsovårdare.

Vad är Nelson för ras?
Han är en blandning mellan Shih tzu och Papillon. 


har du några mål inför sommaren? :)
Ja det har jag. 
Jag kommer att springa ett halvmarathon. (Borde nog börja träna inför det?)


Hej! 1. Vem saknar du mest? 2. Är du singel? 3. Hur mår du just nu? 4. Är du nöjd med dina kroppsformer? Trevlig blogg! :)
1. Just nu saknar jag ingen speciell person. 
2. Nej det är jag inte, har inte varit det på 3,5 år.
3. Ganska bra. Är en aning stressad och känner mig känslomässigt svag just nu.
4. Ja det är jag väl. Det finns ju såklart saker man kan förbättra, men överlag är jag nog det.

Hej! Har du haft sex med någon? Isf. vänligen berätta om den stunden;)
Jag väntar med det tills jag gifter mig. elä na

hur länge har du och tina känt varandra?
Vi har känt varandra sen barnsben, eller vetat vem den andre har varit.  Men vi började umgås med varandra för ca. 7 år sen.

















från en skala 1-10 hur snygg anser du att du är ? 
Oj, det beror på vilken dag du frågar mig. Nån dag kanske jag svarar 9 och en annan dag 7.

Var ser du dig själv om 5-10 år ?
Då kanske jag har bildat mig familj. Jobbar med ett dagtidsjobb. Har byggt ett eget hus, antingen i dessa trakter eller någonstans i Norge. 

Inga kommentarer: