torsdag 8 november 2012

Min rygg är åt helvete

Just nu skulle jag kunna sälja Hiski för en mycket billig peng!!

Att rida när det är mörkt är inget att rekommendera. Det slutar med att din rygg och nacke blir ett rent helvete, så även huvudet. 


Snyggt hår på bildern btw

Skulle rida när jag kom hem från praktiken idag, men svängde först in via frisören. Så det hann bli mörkt innan jag hann börja på.
Allt gick bra tills vi skulle ta och öka tempot. Tror att hon blev skrämd (eller så fick hon helt enkelt fnatt), och sprang med full fart iväg.
Jag hade 2 alternativ.. elstängslet eller att bli knockad av ett träd. Men på nått sätt hamnade jag därimellan på marken bland en massa stenar, rakt med ryggen före.
Jag trodde allvarligt att jag hade blivit förlamad när jag låg där, för jag kunde först inte röra mig. Usch vilken hemsk känsla!

Inga kommentarer: