tisdag 14 augusti 2012

Inte okej!

En sak som jag inte riktigt förstår mig på..
Det är tjejer, som är svin. Riktiga rövhål alltså. Sånt blir jag rentav förbannad på!

Tjejer som endast utnyttjar killar de umgås med. Skapar falska förhoppningar för att killen ska falla för henne, men ändå flörtar med alla andra killar.
Tjejer som har "på G" med flera stycken samtidigt. Så vadå om nån skickar och flörtar, man behöver väl fan inte göra samma sak tillbaka??

Sånt här blir jag förbannad på. Det äcklar mig!
Men varför är killarna så tröga och fortsätter springa efter svinen??

Jag känner och vet många såna här tjejer, och ibland är det väldigt nära att något ska slinga ur munnen på mig. Egentligen har ju jag inget med det att göra, men ibland blir jag så förbannad på dessa tjejer som tror att det är okej att hålla på så här. Som tror att det är okej att såra vem som helst i deras omgivning, det är fan inte okej!


2 kommentarer:

Nathalie sa...

Jag håller fullständig med! Det frustrerar även mig. Dock vill jag tillägga att det även finns killar som är sån där svin... Bara leker runt med brudars känslor, kanske de inte beter sig på samma sätt som du beskriver att brudarna gör här ovan, men ändå finns de massvis med manliga svin som både utnyttjar och sårar brudar på alla otänkbara sätt... Hur som haver så är det INTE OKEJ att bara leka runt med andras känslor!

Saranyholm sa...

Jag håller fullständigt med dig! Absolut inte okej!